Szeretnéd motiválni a diákjaid vidám, digitális játékokkal?

Szelektáló Szörnyecskék

Fejleszd a logikus gondolkodást fenntarthatósági témakörben is!

Tedd érdekesebbé a tanítást ezzel az interaktív rejtvénnyel!

Miről szól a játék?

A Szelektáló Szörnyecskék lakóhelyét ellepte a sok szemét, azonban a gyerekek segítségével minden hulladék a megfelelő kukába kerül. A játék a logikus gondolkodást is fejleszti, hiszen a kukákon számzár van, amely egy rövid matematikai rejtvény megfejtésével nyílik ki.

Maximálisan 9 pont szerezhető a játékban. A hibás válaszok tetszőlegesen sokszor javíthatók. A játék végén képernyőképet készíthetnek a tanulók.

A játék jellemzői:

  • Osztálytermi környezetben, táblára kivetítve, önálló játékhoz, vagy szabadidős foglalkozásokon is alkalmazható.
  • Jelenléti és online, illetve csoportos és egyéni foglalkozáson is vidám perceket szerezhetünk diákjainknak.
  • A játékhoz nem kell sem tanulói, sem tanári regisztráció a Scratch programhoz.

A játék érdekessége, hogy a legtöbb szereplőt és háttéret a tengr.ai mesterséges intelligenciával készítettem és persze, egy kis utómunkával.

Hazudós nyuszik

Fejleszd a logikus gondolkodást!

Tedd érdekesebbé a tanítást ezzel az interaktív rejtvénnyel!

Miről szól a játék?

Ebben, a logikus gondolkodást fejlesztő játékban, három tojást kell kiszínezni a nyuszik állításai alapján. Az első fordulóban mindhárom nyuszi igazat mond. A második fordulóban két nyuszi igazat mond, de a barna nyuszi hazudik. A harmadik fordulóban mindhárom nyuszi hazudik.

Maximálisan 9 pont szerezhető a játékban. A játék végén képernyőképet készíthetnek a tanulók.

A játék jellemzői:

  • Minden válasz esetén az állítások egészen addig látszódnak, amíg az "új feladat" gombra nem kattintunk, ezért a megoldásokat részletesen meg lehet beszélni. Ha a színezés rosszul sikerül, javítási lehetőség is van.
  • Osztálytermi környezetben, táblára kivetítve, önálló játékhoz, vagy szabadidős foglalkozásokon is alkalmazható.
  • Jelenléti és online, illetve csoportos és egyéni foglalkozáson is vidám perceket szerezhetünk diákjainknak.
  • A játékhoz nem kell sem tanulói, sem tanári regisztráció a Scratch programhoz.

A játék érdekessége, hogy minden szereplőt és háttéret a tengr.ai mesterséges intelligenciával készítettem és persze, egy kis utómunkával.